فيديو : شيرين عبد الوهاب تحكي لأول مرة كيف تحولت صداقتها بحسام حبيب إلى زواج

شاركي:

شيرين تروي كيف تعامل حسام حبيب مع خلاف سابق نشأ بينهما

برنامج #مجموعة_انسان: شيرين تروي كيف تعامل حسام حبيب مع خلاف سابق نشأ بينهما#رمضان_يجمعنا#شيرين_في_مجموعة_إنسان

Publiée par MBC Group sur mardi 29 mai 2018

 

كشفت الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب، خلال استضافتها في برنامج « مجموعة إنسان »،  قصة ارتباطها بزوجها حسام حبيب قائلة: ما حدث بيني وبين حسام اكبر دليل ان ربنا مغير الاحوال وان النصيب يأتي في وقته.. وضحكت قائلة: من كام يوم كنت معاه في العربية وسالته هو انا بجد اتجوزتك ؟؟

أضافت: نعرف بعض من 12 سنة ولكن بقينا اصحاب من 5 سنوات ووقف معايا وقفة كبيرة جدا في الأزمة الأخيرة، و كشف لي ناس كانت تؤذيني جدا.. ناس كانوا بيطبلوا لي ولكن مش أمناء عليا ومؤذيين، لما بعدت عنهم ربنا كرمنى وتزوجت من حسام وشعرت بهدوء نفسي كنت مفتقداه من سنيين ..حساه بيكملنى.

وحول سر التقارب المفاجىء بينهما قالت: من فترة نفسيتي تعبت بعد اكتشافي خيانة مقربين منى كنت اعتبرهم مصدر امان وطلعوا مصدر كل حاجة وحشة بتحصل لي .. وحسام وقتها كان عنده اصرار اني اكون كويسة علشان نفسي وبناتي ..حسيت فيه شهامة ..قبلها كان صديق مقرب جدا وبقول له اسرار مش بقولها لاى حد وبناتى بيحبوه جدا، وعرفت أن الشخص اللى كنت بتكلم عنه كان شافط فكر حسام وعايش بافكاره وينسبها لنفسه .. كره فيا ناس كثير ومكانش امين خالص عليا فنيا ولا ماديا.

تابعت قائلة: حسيت براحة وحسام جنبي ..في 3 شهور قعدهم عندي في البيت وساب بيت والدته .. خلانى شوفته بعين تانية ..اتخانقت معاه ..كان بينصحنى .. وانا رفضت النصيحة .. لقيته حد رقيق جدا فجأة شوفته حبيبي .. حبيته حب كنت بتمناه من زمان واجمل حاجة حصلت في الأزمة الاخيرة ..ان حسام مبقاش صاحبي وانما حبيبي .

مواضيع ذات صلة

لديك أفكار فيديوات ومقالات أخرى ؟ إبعتي لنا اقتراحاتك و أفكارك